Szczegółowe dane komórki
Do zadań stanowiska należy:
1) prowadzenie spraw ubezpieczeń pracowników,
2) utrzymanie optymalnego poziomu i struktury zatrudnienia,
3) przygotowywanie umów o pracę i ewentualne ich rozwiązywanie,
4) prowadzenie ewidencji i akt osobowych pracowników,
5) wydawanie opinii i świadectw pracy,
6) sporządzanie list płac wynikających z umów o pracę,
7) rozliczanie podatków dochodowych i innych zobowiązań zgodnie z deklaracjami pracowników,
8) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy oraz prowadzenie ewidencji pracy,
9) prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników,
10) prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i podnoszeniem kwalifikacji pracowników,
11) prowadzenie spraw emerytalno - rentowych pracowników oraz rejestru rencistów i emerytów,
12) analiza funduszu płac i kształtowania się wskaźników zatrudnienia i płac,
13) kontrola dokumentów uprawniających do naliczania nagród jubileuszowych, wysługi lat i naliczanie tych wartości,
14) sporządzanie dokumentacji płacowej - karty wynagrodzeń pracowników Zarządu Dróg Powiatowych,
15) prowadzenie dokumentacji ZUS i naliczanie składek ZUS,
16) sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących spraw pracowniczych.
Pracownicy
pok. nr 4