Szczegóły
powrót do listy przetargówremonty nawierzchni z kostki i klinkieru na terenie miasta Biłgoraj
Biłgoraj, dn. 27.08.2020r.
IZP.3511.18a.1.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
Niniejszym informujemy, że zamierzamy zlecić w trybie bez przetargowym - zamówienie o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, prowadzone na podstawie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.).
I. ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Biłgorajski, ul. T. Kościuszki 94, 23-400 Biłgoraj,
NIP: 918-199-38-47
w imieniu i na rzecz, którego działa
Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Gen. Sikorskiego 3, 23-400 Biłgoraj
tel. 84-6867078, fax 84- 6881820,
e-mail: sekretariat@zdpbilgoraj.home.pl
www.zdpbilgoraj.bip.lubelskie.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia są remonty nawierzchni z kostki i klinkieru na terenie miasta Biłgoraj.
Zakres rzeczowy i ilościowy przedstawia kosztorys ofertowy (załącznik nr 2), który jest załącznikiem do niniejszego zapytania
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 30.10.2020r.
IV. WYMAGANE ELEMENTY OFERTY:
1. Oferta - sporządzona na załączonym do zapytania formularzu (załącznik nr 1), podpisana przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy.
2. Kosztorys ofertowy - sporządzony na załączonym do zapytania formularzu (załącznik nr 2), podpisany przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy.
V. KRYTERIUM OCENY OFERTY:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: kryteria oceny ofert: cena oferty brutto – 100%.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
3. Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną robotę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
4. Cena oferty powinna obejmować cały koszt wykonania przedmiotu zamówienia w tym uwzględnione winny być koszty materiałów oraz wszystkich innych czynności koniecznych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia.
VI. TERMIN, MIEJSCE I FORMA SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę wraz z Kosztorysem ofertowym należy złożyć w formie pisemnej -osobiście, listownie lub drogą elektroniczną w terminie do dnia 07.09.2020r., godz. 12.00 na adres: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Gen. Sikorskiego 3, 23-400 Biłgoraj
e-mail: sekretariat@zdpbilgoraj.home.pl
fax (84) 688-18-20
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.09.2020r., o godz. 12.15 w siedzibie Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania zapytania ofertowego.
4. Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Zamawiającego. Osoby do kontaktów: Urszula Marek, Grzegorz Strzałka.
5. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego.
Dyrektor
ZDP w Biłgoraju
Maria Góralska
Załączniki:
Nr 1 - Oferta,
Nr 2 – Kosztorys ofertowy.
Nr 3 - Projekt umowy.
INFORMACJA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych, 23-400 Biłgoraj ul. 23-400 Biłgoraj;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr IZP.3511.18a.2020 pn.:remonty nawierzchni z kostki i klinkieru na terenie miasta Biłgoraj
.prowadzonym poza ustawą Prawo zamówień publicznych;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp .
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.